tisdag 4 augusti 2009

Tiden är inne. . .

för lite mer hat. Har precis blivit klar med dagens uppgifter på jobb. Men ska jag gå hem . . . Nej det ska jag inte, jag ska sitta och vänta ett tag. Det ser ju nämligen inte bra ut att gå hem såhär tidigt när man börjar kl 08:00. Varför vet jag faktiskt inte. efektivt arbete borde belönas med tidig hemgång. Jag hatar att sitta här och bara glo. Har man läst HD,DI och Metro 273 ggr så är man trött på den skiten. Jag har kollat min ansiktsbok och städat på mitt skrivbord. Spelen på min mobil har jag lirat så många ggr att jag vill kasta mobilen hårt ner i golvet om jag ens tänker på dem. Några ggr (varje dag) har jag försökt tänka ut vad jag ska göra här i livet, kommer aldrig fram till något vettigt. Om 6-7 ceckor ska jag tågluffa i europa. då kanske jag ska skita i att återvända till tråkiga Sverige. Adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar